Nisam zadovoljan sa uslugom koju sam dobio. Šta mogu da uradim?
Mnogi problemi nastaju zbog nesporazuma i često se mogu rešiti neformalno. Molimo vas da kontaktirate našeg menadžera ili agenta za korisničku podršku pozivom na jedan od sledećih brojeva telefona:
- 061 145 10 17
- 060 142 46 39
Kako podneti pritužbu
U slučaju da niste zadovoljni uslugom koju ste dobili i niste uspeli da postignete rešenje putem našeg menadžera ili tima za podršku, možete podneti formalnu pritužbu putem e-pošte na podrska@fotoklik.rs. U ovom slučaju, molimo Vas da naslov e-pošte unesete kao "Pritužba korisnika" i dostavite svoje ime i prezime kao i detaljan opis Vaše primedbe ili žalbe i broj porudžbine.
Šta se dešava nakon toga?
Potvrdićemo prijem vaše primedbe u roku od 48 sati. Sprovešćemo istragu u vezi sa navedenim problemima, i dostavićemo Vam potpuni odgovor u roku od 5 radnih dana. U slučaju da je problem posebno složen, može potrajati malo duže. U koliko dođe do toga, obaveštavaćemo Vas o merama koje preduzimamo i kada možete očekivati potpuni odgovor.