Preloader

Primedbe i žalbe

Nisam zadovoljan sa uslugom koju sam dobio. Šta mogu da uradim?


Mnogi problemi nastaju zbog nesporazuma i često se mogu rešiti neformalno. Molimo vas da kontaktirate našeg menadžera ili agenta za korisničku podršku pozivom na jedan od sledećih brojeva telefona:

  • 061 145 10 17 
  • 060 142 46 39


Kako podneti pritužbu


U slučaju da niste zadovoljni uslugom koju ste dobili i niste uspeli da postignete rešenje putem našeg menadžera ili tima za podršku, možete podneti formalnu pritužbu putem e-pošte na podrska@fotoklik.rs. U ovom slučaju,  molimo Vas da naslov e-pošte unesete kao "Pritužba korisnika" i dostavite svoje ime i prezime kao i detaljan opis Vaše primedbe ili žalbe i broj porudžbine.


Šta se dešava nakon toga?


Potvrdićemo prijem vaše primedbe u roku od 48 sati. Sprovešćemo istragu u vezi sa navedenim problemima, i dostavićemo Vam potpuni odgovor u roku od 5 radnih dana. U slučaju da je problem posebno složen, može potrajati malo duže. U koliko dođe do toga, obaveštavaćemo Vas o merama koje preduzimamo i kada možete očekivati potpuni odgovor.

Koristimo kolačiće kada posećujete našu veb stranicu, kako bismo poboljšali vaše iskustvo. više informacija